luni, septembrie 08, 2008

Miting Poli 07.09.2008



Pe la 18:30 m-am inarmat cu un tricou Poli:D,un fular,un steag si o trompeta impreuna cu tata si micul meu nepotzel...ora 19:00 eram in Operei cam putina galagie....dar si-au dat drumul pe parcurs...au tinut foarte multi discursur comuniste,sa cantat foarte mult"Sandule de sarbatori,sa de-a Dumnezeu sa mori a fost partea preferata si de mine si de Adeline....:D..M-am hotarat sa o convertesc pe Adeline intr-un fan adevarat chiar o prinde bine urlatu prin centru:))Am facut poza si cu dragii de Alexa si Bucur...:D...So damn hottie Alexa asta...:x..Si marti la 17:00 din nou la miting...See you there..:)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu ma convertesti tu! Am fost la meciuri cu mult inainte sa ai tu fularul ala, scarba mica ce esti. :)

Loredana spunea...

Tu la meciuri inaintea mea?:))Ma faci sa ma tavalesc pe jos de ras:))

Anonim spunea...

http://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/5407