marți, septembrie 02, 2008

Little game Part2

Cuvintele compunerilor au fost aceeasi la amandoua de data asta:
PLASTURE, CADENTA, CROM, CARAPACE, ANANGHIE .pamflet, moarte, varianta, cheie, paragina BUFNITA, APATIC, SEDIMENTAR, MUFA, GHILOTINA
Iata ce a iesit:

Prima compunere:
Cheia facu un zgomot apatic.
El abia incapu pe usa de crom, lasata in paragina, ca intreg Tinutul Intunecat. Peste tot domneau sedimente ale fricii de uitare, iar corbii se inlantuiau deasupra lui intr-un dans al mortii.
Camera in care intra, era o minuscula carapace… Moartea vizitase fiecare colt al sau, luase fiecare suflu ca o ghilotina. Se indrepta incet spre Bufnita Verde, ce statea in mijlocul camerei. Cadenta pasilor o trezi. Stia ca e ultima lui sansa. Trebuia sa-si salveze fratii si aceasta era singura varianta.. Trebuia sa o ucida cu orice pret, sa-i elibereze din ananghia in care, tot el, ii varase. Moartea il insotea peste tot, il sufoca la fel ca un plasture pus pe o rana mult prea adanca.
Pasi incet… si cu miscari sigure reteza capul Bufnitei. Un vuiet puternic amortii intregul Tinut, asemenea unui pamflet inceput prea repede. Si atunci vazu ochii dragi lui. Fratii lui alergau spre el, iar el ii imbratisa cu bratele lui sangerande. Se prabusi pe pamantul ud, iar totul deveni neant.

A doua compunere:
Era noapte eram raniti,ne aflam la ananghie,nu aveam decat un plasture sa ne punem pe rana!Nu aveam prea multe variante si am zarit o mica cabana
lasata in paragina,usa era inchisa dar vechiul truc:Cheia sub pres a functionat!Am intrat si am dintr-o data am zarit o bufnita impaiata,avea
avea o carapace dura!
Am atins mufa de langa priza si sa aprins lumina de o cadenta lenta,dar placuta!
Vedeam moartea in fata ochilor,mi se parea sedimentara,totul devenise un pamflet si fata lui apatica usor cromata incepea sa imi provoace sila!

Niciun comentariu: