marți, septembrie 02, 2008

Little game:)

Mi-a dat prietena mea 10 cuvinte sa fac o compunere din ele,la randul meu si eu am ales 10 cuv pt ea
Astea sunt compunerile,sa imi spuneti care e mai faina...un mic sondaj

Cuvintele pt prima compunere:
retard,pepene,zahar vanilat,smoala,zgura,borangic,viermi,surub,amiral,- buburuza
Compunerea:
Pe deget avea o mica buburuza. Ca un mic surub. Degeaba mi-a intins pachetelul de zahar vanilat. Inima mea a devenit zgura. Sentimentele-mi sunt viermi. Degeaba se comporta ca un amiral si-mi ofera borangic. Pentru mine totul este retard. Iubirea lui este un pepene aruncat acum in smoala.

Cuvintele pt a doua compunere:
smochina, par, acadea, lingurita, cartof, absurd, spuma ,ecran, ambasador, catelus
Compunerea:
Ne-am cunoscut intr-o zi insorita de vara,eu cu o acadea in mana,el manca smochine(cica sunt bune impotriva tusei)
in timp ce isi plimba catelusul prin parc,era chipes,parul lui era aranjat evident cu spuma sau gel!In mod absurd la o zi dupa ce ne-am cunoscut
mi-a propus sa ii fierb un cartof,in momentul acela am scapat lingurita din mana!Ma uitam fix la ecranul televizorlui urmarindu-l pe
ambasadorul Marii Britani!!


Va rog sa alegeti compunerea cea mai reusita:)

Niciun comentariu: